mandag 5. april 2010

Da var påsken-10 over

Årets påskeblomst her i huset <3

Da er en rolig og herlig påske over. Her i englens paradis har vi stortsett vært hjemme og kost oss med de 4 små. Jeg og min kjære reiser jo til London på lørdag så må jo bruke tiden med barna godt frem til da. Kjenner panikken begynner å komme så prøver å tenke minst mulig på det.......
Men tror vi får det veldig fint når vi bare kommer oss dit,med verdens beste reisefølge.


Her er påskeeggene som jeg laget meg i hurten og sturten på onsdag,mellom middag,kringlebaking og rett før jeg skulle på jobb.Hadde også tantegullet mitt her.Og det er jo såååå vanvittig koselig.Nå har jo blitt storebror så passet på før mor og tvillinger kom hjem <3 Er veldig fornøyd med eggene mine ;)


Dete er 1 av 3 påskekyllinger som svigermor og trollungene mine laget lørdag før palmesøndag mens jeg var på jobb. Kjempe fie var dem. I går gikk sistemann da ungene på død ogliv ville ha opp trampolina.Lillegullet mitt kastet støttehjulene i går....Stooolt.... ;) Den gutten mestrer det meste innen fysiskaktivitet.....Sto jo på slalomski i vinter og glimtet jo til med å hoppe i tillegg...Men bestemor laget ikke stort nok hopp..skulle jo bli større og større for hver gang... hihi

Da er virkelig våren i annmarsj<3

ha en strålende dag

Line

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar