mandag 15. mars 2010

Hekling og atter hekling ;)

Jeg hekler og jeg hekler...
Og stortrives med det.Men nå renner hodet over av ideer og
tanker på alt jeg skulle prøvd...
Men mangler nok timer i døgnet...
Vil alikevel vise noen bilder av det jeg har laget i det siste da....



Disse pulsvarmerene laget jeg i bursdagsgave til ei god venninne av meg.Kom
plutselig på at hun hadde hatt bursdag når jeg satt her forrige lørdagskveld og vi skulle dit på søndag.Så da var det bare og kaste seg rundt og hekle.
Ble kjempe fornøyd og har veldig lyst på sånne selv.....
Men som sagt så har jeg mange planer nå.....



Denne lua heklet jeg til ei venninne som skulle ha og gi bort i bursdagsgave til ei venninne.Hun kjøpte en selv av meg og nå vennina hennes så den ble hun helt i ekstase for sånn hadde hun sett etter leeenge =)



Votter jeg heklet til ei i skravleklubben vår =)



Dette er mitt eget sett med votter og lue....vært MYE brukt i vinter ;)

Men nå må jeg tilbake til labbene jeg strikker til mine 2 "tanteøyenstener",nemlig de nyfødte tvillingene til søs <3 <3
Bilder kommer....De er bare så søte de labbene.....for ikke å snakke om ungene som skal ha dem på <3

ha en kjempe fin mandag dere å =)

1 kommentar:

  1. Åååååå.. jeg gleder meg så til å se de tøflene søs! :) Du er jo så flink :)))

    SvarSlett