onsdag 24. februar 2010

Innholdsrik uke.

Denne uka har vært full av spennende ting.
Mandagen begynte med kaffebesøk hos bestefar,som har besøk av
tante,onkel og barnebarnet dems Emil,til stor glede for de 2 eldste mine
som endelig kan leke med Emil igjen.Deretter bar det hjemover til barnehagehenting,skoleunger som kom hjem, og middags tilberedning.Emil ble med oss hjem så dem koste seg ute i snøen og kulda



Mandagkveld var jeg invitert til en interiørkveld hos ei venninne som har startet opp Komplett interiør.Veldig lærerikt og kjempe koselig.Fikk lært en del om fargekoder og nyanser. Og en del ting man skal tenke over når man skal inrede et hus.

Tirsdagen gikk med til en rydding av cassebass sitt rom,kikke litt på jungelunger film for så og slappe av med en kaffekopp hos bestemor.
Så ble det hjemmelaget Minestrone Geneves suppe til middag.

Deretter kom fadderbarnet mitt på en "lekedate" med Lucas,mens Håkon og Daniel bakte ei kjempe god gulrotkake til oss og besøket våres.Den var knall!!!


Når ungene var trygt i seng og mammaen skulle legge seg og se på "frustrerte fruer" tikket det en meld inn.
Jeg skulle innen få minutter bli tvillingtante,2mnd før tiden,det skulle tas keisersnitt.OIOI,ikke noe vits å finne senga da.....6min senere kom ei ny emld om at det ble katastrofesnitt og dermed satt den blivende tanta bare å ristet i sofaen.Men heldigvis gikk det bare 7 minutter til neste melding tikket inn fra en stolt,superstresset og rørt nybakt 3 barnsfar.Prinsen og Prinsessa hadde kommet og var friske og raske.

Å her satt Tante med tårene sine,stolt som bare ei tante kan være.Ble ikke lett å sove i natt nei.Robert tror forresten at jeg kommer til å bli "galin" den gangen jeg blir bestemor når han ser hvordan jeg er når jeg blir tante.
Gleder meg syyyykt til å hilse på de beste ol-gullene noen kan få.

I dag har jeg hatt kaffebesøk av ei venninne som har termin om 5 dager...Gleder meg sinnsykt til den prinsessa melder sin annkomst å. <3


Deretter bar det en tur på jobb.


I morgen blir det øyelege på Lucas,optikkerbesøk på faren og kjempe koselig besøk fra Kapp.Gleder oss sinnsykt til det.Like koselig hver gang.For så å avslutte dagen på jobb igjen.


Ha en fortsatt kjempe fin onsdagkveld.Nå blir det senga på meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar